İmplant Diş Tedavisi

Anasayfa » İmplant Diş Tedavisi

İmplant Diş Türkiye

İmplant genellikle diş eksiklikleri ve bundan dolayı ortaya çıkan kötü diş estetiklerini ortadan kaldırmak için yapılan uygulamalardır. Modern bir ağız ve diş tedavisi olan implant uygulamaları, kişilerde bu sorunlardan dolayı ortaya çıkabilecek işlevsel ve fonksiyonel sorunların giderilmesinde yardımcı olduğu kadar, bu kişilerde ortaya çıkabilecek psikolojik rahatsızlıkları da ortadan kaldırmaktadır. Çünkü eksik dişler, bir yanıyla çiğneme problemi yaratıp sindirdim sistemi bozukluklarına neden olurken diğer taraftan da konuşma bozukluları ve görsel estetik yitimine neden olmaktadır. Ve toplum içerisinde bu şekilde konuşmak ve görülmek istemeyen kişilerde zaman içerisinde ciddi sosyalleşme belirtileri izlenmeye başlamaktadır. Bu nedenle diş eksiklikleri Türkiye’de implant uygulamaları ile kapatılarak kişilerin sağlıklı yaşamlarına geri kavuşmalarını sağlamaktadır. Son dönemlerde oldukça popülerleşen implant diş Türkiye gibi gelişmiş diş hekimliği uygulamalarının olduğu ülkelerde oldukça başarılı sonuçlar vermektedir.

İmplant Uygulaması Ne Anlama Gelmektedir?

İmplant diş Türkiye diş hekimliği koşullarında oldukça yaygın bir şekilde uygulanmaya başlayan tedavi yöntemlerinden birisidir. Kısaca ifade etmek gerekirse implant, canlı dokulara cansız maddelerin yerleştirilmesi anlamına gelmektedir. Yani implant, eksik olan bir ya da birkaç dişin yerinde çene kemikleri içerisinde açılan yuvaya yerleştirilen çoğunlukla titanyum içerikli kök ya da vidadır. Bu içeriğin titanyum olarak seçilmesinin ve uygulamalarda daha çok titanyum içeriklerinin tercih edilmesinin nedeni ise, titanyum içeriğin vücuda daha çabuk uyum sağlayabilmesinden kaynaklanmaktadır.

İmplant Tedavisi Ne Şekilde Yapılır?

Daha öncede belirtildiği gibi implant diş Türkiye kliniklerinde yaygın olarak uygulanan tedavi yöntemlerinden birisidir. Bu nedenle de yapılan uygulamalardan oldukça yüksek oranda olumlu geri dönüşler alınmaktadır. İmplant uygulamasına geçilmeden önce ise yapılması gereken bir takım işlemler vardır. Bunlar şu şekildedir:

• İmplant tedavisine karar verebilmek için detaylı bir muayene yapılmalıdır.
  • Muayene sürecinin ardından doktor tarafından bir planlama yapılır. Bu planlama sürecinde hastadan radyografi (röntgen görüntüleri) ve bilgisayarlı tomografiler alınır.
  • Ardından gerekli kemik ölçümleri yapılır ve eksik dişin olduğu bölüm için özel olarak implant ve protezler planlanır.
  • Ancak implant uygulamalarına geçilmeden önce bir önemli husus daha vardır. Eğer hastanın diş temizliği, diş eti tedavisi, kanal tedavisi gibi tedavilere ihtiyacı varsa öncelikle bunlar gerçekleştirilir. İmplant tedavisi, tüm bu tedavi süreçlerinin ardından uygulanmalıdır.

İmplantın Faydaları

Eksik diş işlev bozukluğu ve görsel estetik nedeniyle bir hekime başvuran hastalara uygulanan implant, tedavi sonrasında normal yaşamlarına kavuşmalarının yanı sıra bu uygulamadan aslında birçok fayda elde ederler. Bu faydalardan bazıları aşağıdaki gibidir:

• Kişiler implant sonrasında kaybetmiş oldukları dişlerle neredeyse aynı fonksiyon ve özellikte dişlere sahip olurlar
  • Kaybedilen dişler zamanla çene kemiğinin erimesine neden olur. İmplant uygulaması sayesinde ise eksik dişin bulunduğu yerdeki kemik kaybı önlenir
  • Kişi çiğneme ve konuşma bozukluklarından kurtulur.
  • Görsel şekil bozukluğu giderilir.

Türkiye’de İmplant Diş yaptırmak için bizi aramanız yeterli.